شما در حال مشاهده هستید جذب بیماران در کمپین اینستاگرام پزشکان
کمپین اینستاگرام زیست رایان

جذب بیماران در کمپین اینستاگرام پزشکان

جذب بیماران با استفاده از کمپین های اینستاگرام برای پزشکان می تواند کار را بسیار ساده تر و بیشتر برای آن ها باشد. اما هنوز چند پزشک و پزشکان خانواده در خانواده پزشکی ایران برای استفاده از این راه حل های بسیار جذاب در اختیار دارند.

استفاده از روش های جذب بیماران در کمپین های اینستاگرام برای پزشکان می تواند بسیار مفید باشد زیرا با ارائه راه حل های تست شده و با کیفیت بالا ، می توانید بیماران خود را با صدائی کمتر از بیماران دیگر جذب کنید. بنابراین ، طراحی و اجرای کمپین اینستاگرام برای پزشکان باعث می شود تا بیماران بیشتری را به دنبال داشته باشید و با این روش بیشتر درآمد را دریافت کنید.

اما هنوز چند پزشک و پزشکان خانواده در خانواده پزشکی ایران برای استفاده از این راه حل های جذاب در اختیار دارند. در این راستا ، ما به شما تعدادی از راهکارها و تکنیک های بسیار مفید برای جذب بیماران را با استفاده از کمپین های اینستاگرام برای پزشکان معرفی می کنیم:

استفاده از hashtag ها

هشتگ-زیست-رایان
هشتگ زیست رایان

استفاده از hashtag ها به شما کمک می کند تا بیماران جدیدی را با استفاده از جستجوگر خود در اینستاگرام بیابید. همچنین می توانید از برچسب های #follow4follow و #like4like برای افزایش تعداد کاربران دنبال شده توسط شما استفاده کنید.

تعیین یک محدوده مناسب

تعیین محدوده مناسب در اینستاگرام بسیار ضروری است ، زیرا با انتخاب ناحیه جغرافیایی مناسب ، می توانید هدف خود را در تبلیغات خود بیشتر کنید. در برخی از مناطق ، پزشکان ممکن است به دنبال بیماران خاصی باشند و در برخی دیگر پزشکان ممکن است همه بیماران در ناحیه خود را جذب کنند. منظور از این است که اگر پزشکان در شهروندان عظیم تهران زیاد دنبال بیماران خاصی هستند ، می توانند برای جذب این بیماران ، فقط منطقه تهران را برای تبلیغات خود انتخاب کنند.

تعیین کلمات کلیدی برای جستجو

سعی کنید کلمات کلیدی درست را برای جستجو در اینستاگرام انتخاب کنید. استفاده از کلمات کلیدی درست و مناسب باعث می‌شود که رتبه صفحه شما در جستجوگر بهبود یابد و بیماران برای جستجو به صفحات شما دسترسی داشته باشند. برای تعیین کلمات کلیدی در اینستاگرام ، نیاز به در نظر گرفتن شرایط جستجو را دارید. پس از تعیین کلمات کلیدی مناسب ، می توانید با استفاده از آنها در کاربرد خود در اینستاگرام ، بیماران جدید را جذب کنید.

تعیین زمان بندی

زمانبندی در اینستاگرام بسیار مهم است ، زیرا تعیین زمان بندی درست برای پست کردن مطالب ، باعث خواهد شد تا بیماران جدید را بیابید.

ارسال پست های با کیفیت

برای جذب بیشتر بیمار ، پست های با کیفیت را ارسال کنید. پست های با کیفیت ، به شما کمک می کند تا بهترین رتبه در جستجوها را داشته باشید و همچنین بیماران را به دنبال داشته باشید. برای جذب بیماران در اینستاگرام، پست‌های با کیفیت بسیار ضروری است. بیماران بیشتر توجه در پست‌هایی که با کیفیت و با استفاده از تگ‌های درست شمارش می‌شوند را دارند.

تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغ-اینستاگرام-زیست-رایان
تبلیغ اینستاگرام زیست رایان

بخش تبلیغات در اینستاگرام بزرگترین بخشی است که پزشکان برای جذب بیماران و افزایش تعداد بیماران خود استفاده می‌کنند. در اینستاگرام شما می‌توانید تبلیغات خود را در بخش تبلیغات قرار دهید و بیماران را به صورت مستقیم به خدمات شما جذب کنید. لازم به ذکر است که بخش تبلیغات در اینستاگرام قابلیت تنظیمات زیادی را در خود دارد و پزشکان می‌توانند با استفاده از اینویژگی‌ها تبلیغات خود را به صورت پیشرفته‌تر تنظیم کنند.

تبلیغات در اینستاگرام بسیار قدرتمند است ، در صورتی که به درستی به آن دسترسی داشته باشید ، شما می توانید با کمک آن بیشتر بیماران را به دنبال داشته باشید.

دنبال کردن دیگر پزشکان و دندانپزشکان

دنبال کردن دیگر پزشکان و دندانپزشکان در اینستاگرام همچنین بسیار مفید است. پزشکان و دندانپزشکان در صورت دنبال کردن شما، بیشتر به صفحات شما دسترسی خواهند داشت و به خدمات شما بیشتر علاقمند خواهند بود. همچنین می‌توانید از طریق دنبال کردن دیگر پزشکان و دندانپزشکان برای آنها پیشنهادات مناسب تری داشته باشید.

پیوند به وبسایت خود

در صورتی که پزشکان و پزشکان خانواده در خانواده پزشکی ایران دارای وبسایت باشند ، می توانند برای جذب بیماران جدید ، پیوند به وبسایت خود را در اینستاگرام قرار دهند.

ایجاد کد QR

ایجاد کد QR در اینستاگرام بسیار ساده است و همچنین بسیار قدرتمند است. با ایجاد این کدها ، می

بهترین راهکارها برای جذب بیماران در کمپین اینستاگرام پزشکان

کمپین-اینستاگرام-زیست-رایان
کمپین اینستاگرام زیست رایان

هموطنان عزیز! به خاطر تازگی شروع به کار کمپین #جذب_بیمار در اینستاگرام، مشکلات زیادی را در کمپین خود دارید. از این رو تصمیم گرفتیم تا برای شما بهترین راهکارها را در این پست به اشتراک بگذاریم.

ابتدا باید توجه داشت که در اینستاگرام به جذب بیماران چه منابعی را از دست می‌دهید؟

بیماران باید از طریق پیام رسانی در اینستاگرام با شما در تماس باشند. این امر باعث می‌شود که بیماران به راحتی با شما در ارتباط باشند و از خدمات شما استفاده کنند. استفاده از پیام رسانی در اینستاگرام همچنین می‌تواند باعث شود که بیماران با شما تماس بگیرند در صورت وجود هرگونه پرسشی یا نیاز بیشتر.

در اینستاگرام، تعداد زیادی پزشک و دندانپزشک حضور دارد و اکثر آنها کاربران عزیز را برای جذب بیماران استفاده می‌کنند. اما معمولاً این پزشکان در بخش پیام های خصوصی بیماران را به طور منظم دنبال می‌کنند و سعی دارند که بیماران خود را با خدمات خود آشنا سازند.

استفاده از کمپین اینستاگرام و ابزارهای بازاریابی در صنعت پزشکی باعث افزایش جذب بیماران و افزایش فروش شما می شود.

ولی هنوز هم پیش از شروع این کار، بهتر است تا با توجه به منابع زیادی که در اینستاگرام وجود دارد، اقدامات لازم را برای جذب بیماران برنامه ریزی کنید. در این روش، می‌توانید به راحتی بیماران را با خدمات خود آشنا سازید و برای آنها پیشنهادات مناسب تری داشته باشید.

چنانچه هنوز نمی‌دانید که پزشکان دیگران در کمپین خود چه راهکارهایی را برای جذب بیماران استفاده می‌کنند، در این پست برای شما بهترین راهکارها را بررسی خواهیم کرد.

دکتر علی حاجی ابراهیمی

دکترای داروسازی و مدیریت کسب و کار ، متخصص بازاریابی و برند سازی در حوزه پزشکی و دارویی ، منتور و تسهیل گر راه اندازی کلینیک های پزشکی و زیبایی

دیدگاهتان را بنویسید