شما در حال مشاهده هستید هزینه‌های تبلیغات در بازاریابی داروخانه‌ها و مطب‌های پزشکی
تبلیغات زیست رایان

هزینه‌های تبلیغات در بازاریابی داروخانه‌ها و مطب‌های پزشکی

هزینه‌های تبلیغات در بازاریابی داروخانه‌ها و مطب‌های پزشکی

در مقاله هزینه‌های تبلیغات در بازاریابی داروخانه‌ها و مطب‌های پزشکی قصد داریم از روش های تبلیغات و هزینه های تبلیغات نکاتی را بازگو کنیم. تبلیغات در بازاریابی داروخانه ها و مطب های پزشکی به دو روش است که کمتر باشند و بیشتر . این دو روش بر اساس هزینه انجام گرفتن تبلیغات متفاوت است . برای مثال در روش کمتر باشد تبلیغات را به صورت تلگرام و سایت های اینترنتی انجام می دهید . اما در روش بیشتر تبلیغات را به صورت رایگان در مجلات و رویدادهای ویژه انجام میدهید .

هزینه تبلیغات به دو روش مذکور بر اساس چند عامل تعیین می شود . این عوامل شامل مکانیکی و فیزیکی و همچنین فنی و کالبدی است .

روش های تبلیغ

تبلیغات-زیست-رایان
تبلیغات زیست رایان

تلگرام :

هزینه تبلیغات در تلگرام بر اساس شماره کاربران تلگرام تعیین شده است . برای مثال اگر تعداد کاربران تلگرام شما 10 هزار باشد ، هزینه تبلیغات شما برابر 10 هزار توماناست .

سایت های اینترنتی :

هزینه تبلیغات در سایت های اینترنتی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سایت تعیین می شود . برای مثال اگر تعداد بازدیدکنندگان سایت شما 100 هزار باشد ، هزینه تبلیغات شما برابر 100 هزارتوماناست .

مطالعه مقاله بازاریابی محصولات دارویی در فضای آنلاین نیز می تواند مفید باشد.

مجلات :

هزینه تبلیغات در مجلات بر اساس شماره کاربران تلگرام و تعداد بازدیدکنندگان سایت تعیین شده است . برای مثال اگر تعداد کاربران تلگرام شما 10 هزار باشد و تعداد بازدیدکنندگان سایت شما 100 هزار باشد ، هزینه تبلیغات شما برابر 10 + 100 هزارتومان یا 210 هزارتومان خواهد بود .

رویدادهای ویژه :

هزینه تبلیغات در رویدادهای ویژه بر اساس تعداد بازدیدکنندگان رویداد و همچنین مکان رویداد تعیین می شود . برای مثال اگر تعداد بازدیدکنندگان رویداد شما 1000 باشد و مکان رویداد شما تهران باشد ، هزینه تبلیغات شما برابر 1000 + 100 هزارتومان یا 1100 هزارتومان خواهد بود .

توجه داشته باشید که هزینه تبلیغات در بازاریابی داروخانه ها و مطب های پزشکی به دو روش مذکور بر اساس شماره کاربران تلگرام و تعداد بازدیدکنندگان سایت تعیین شده است .

نکته : در صورتی که تعداد کاربران تلگرام شما و تعداد بازدیدکنندگان سایت شما بیش از 10 هزار باشد ، هزینه تبلیغات شما برابر 10 هزارتومان خواهد رفت . در صورتی که تعداد کاربران تلگرام شما و تعداد بازدیدکنندگان سایت شما بیش از 100 هزار باشد ، هزینه تبلیغات شما برابر 100 هزارتومان خواهد رفت .

هزینه تبلیغات در بازاریابی داروخانه و مطب پزشکی

تبلیغات-زیست-رایان
تبلیغات زیست رایان

بازاریابی داروخانه و مطب پزشکی به شما کمک می کند تا پزشکان خود را بیشتر بشناسید و بیشتر بدانید که چگونه به آنها کمک کنید. این بازاریابی برای داروخانه ها و مطب های پزشکی بسیار مهم است زیرا به شما کمک می کند تا بهترین راه برای کسب و کار خود را بدانید. اگر پزشکی خود را به بازاریابی داروخانه و مطب پزشکی بپردازید ، می توانید کسب و کارتان را به صورت بیشتر برای خود بازاریابی کنید.

بازاریابی داروخانه و مطب پزشکی بسیار ساده است و کاربردی است. این راه حل برای شما کاربردی است زیرا به شما کمک می کند تا تنها زمان را که برای بازاریابی می خواهید صرف کنید.

در بازاریابی داروخانه و مطب پزشکی باید یک برنامه ریزی خوب داشته باشید تا مشتریان خود را پیدا کنید.

دکتر علی حاجی ابراهیمی

دکترای داروسازی و مدیریت کسب و کار ، متخصص بازاریابی و برند سازی در حوزه پزشکی و دارویی ، منتور و تسهیل گر راه اندازی کلینیک های پزشکی و زیبایی

دیدگاهتان را بنویسید