شما در حال مشاهده هستید سه قانون کلیدی در تبلیغات مراکز درمانی
تبلیغات زیست رایان

سه قانون کلیدی در تبلیغات مراکز درمانی

سه قانون کلیدی در تبلیغات مراکز درمانی

در این مقاله به بررسی سه قانون کلیدی در تبلیغات در مراکز درمانی می پردازیم. تبلیغات برای مراکز درمانی دارای رکوردهای بین المللی بسیار بالایی است. با توجه به رشد صنعت درمانی در کشورهای مختلف جهان، همکاران ما در شرکت تبلیغاتی DM تصمیم گرفته اند تا برای دوستان خود این مقاله را بنویسند تا بتوانند از تجربیات خود در زمینه تبلیغات برای مراکز درمانی به اشتراک بگذارند.

مطالعه مقاله تبلیغات مراکز درمانی و چالش‌های آن می تواند در این زمینه مفید باشد.

1- استفاده از تکنیک های جدید در تبلیغات
2- کار با تولید کنندگان برندهای جهانی
3- تعیین کارآفرینان حرفه ای در صنعت تبلیغات

تبلیغات بزرگ‌نمایی جهت درج در چاپ رایج است اما همچنین بزرگنمایی برای درج در وب سایت‌های درمانی می‌باشد. این بحث به تعریف و چگونگی کار تبلیغات درمانی برای درمان‌گاه‌ها و مراکز آموزشی تمرکز می‌کند.

انواع تبلیغات درمانی

تبلیغات درمانی در رسانه‌های غیر تجاری
تبلیغات درمانی در رسانه‌های تجاری

سه قانون کلیدی در تبلیغات مراکز درمانی

تبلیغات-زیست-رایان
تبلیغات زیست رایان

1- قانون انتخاب: انتخاب رسانه‌ای برای تبلیغات به دلیل تعداد بینندگان، نوع بینندگان و موقعیت جغرافیایی بینندگان است. برای مثال، اگر مرکز درمانی در شهر بزرگی تحت تاثیر قرار گرفته باشد، احتمالاً بهتر است تبلیغات خود را در رسانه‌ای قرار دهد که تعداد بینندگان آن در شهر بزرگ باشد. اما با انتخاب رسانه‌ای با تعداد بینندگان بالا، می‌بایست همچنین نسبت نوع بینندگان و موقعیت جغرافیایی آن‌ها را نیز در نظر بگیرید.

2- قانون احساس: انتخاب رسانه‌ای جهت تبلیغات خود را بر اساس حساسیت بینندگان به نوع تبلیغات که صادر می‌شود، نیز انجام دهید. برای مثال، در صورتی که مرکز درمانی خدمات پزشکی را ارائه دهد، بهتر است رسانه‌ای را انتخاب کنید که بینندگان آن علاقه‌مند به مطالب پزشکی باشند.

3- قانون بازدید: انتخاب رسانه‌ای بر اساس تعداد بازدیدکنندگان به صفحه تبلیغاتی که در آن درج می‌شود. این قانون برای تبلیغات در وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل بسیار مهم است.

برای مثال، اگر تعداد بازدیدکنندگان به صفحه مرکز درمانی در وب سایت بیش از یک بار باشد، می‌توانید با استفاده از تگ #دیدگاه ها و #نظرات بازدیدکنندگان را در صفحه تبلیغاتی خود دعوت کنید تا نظر خود را درباره مرکز درمانی بنویسند.

دکتر علی حاجی ابراهیمی

دکترای داروسازی و مدیریت کسب و کار ، متخصص بازاریابی و برند سازی در حوزه پزشکی و دارویی ، منتور و تسهیل گر راه اندازی کلینیک های پزشکی و زیبایی

دیدگاهتان را بنویسید