از زیست‌رایان یاد بگیرید: چگونه پزشکی را به یک برند تبدیل کنید

هدف شما به عنوان پزشک ممکن است به ساده‌ترین واژه توضیح داده شود”: نام‌آوری. نام‌آوردن پزشکی‌ها و نشان دادن نوع کاری که انجام می‌دهند و همچنین ارائه یک تجربه ارزشمند برای بیماران و افراد محول به یک برند پزشکی چیست.

امروزه با وجود کنش‌های سخت در فضای اطلاعاتی نام‌آوری کاری برای پزشکان لازم است. پزشکان باید به عنوان طراحان برنامه‌های اعتماد به استاندارد‌های حرفه‌ای به نحوی که کاربران و بیماران بتوانند آن‌ها را به سادگی درک کنند، به یاد بسپارند.

با توجه به اینکه اصطلاح “نام‌آوردن” به یک عمل پیچیده‌ای ربط دارد، نکته‌ی مهمی که وجود دارد این است که شما به مواردی که به دنبال است باید توجه نمایید، بدون سلیقه‌ی ساده‌ای درک داشته باشید.

#### پیش‌نیاز های نام‌آوری
در قضیه‌ی نام‌آوری پزشکی، پیش‌نیاز ها شامل یک سری ابزارها و روش‌هایی است که یک پزشک تلاش می‌کند برای نام‌آوری پزشکی خود، استفاده کند. این شامل نحوه‌ی نام‌آوری نام پزشک، برندینگ پزشکی، نحوه‌ی طراحی سایت و ارتباط با بیماران می‌باشد.

#### نام‌آوری نام پزشک
همانطور که اشاره شد، به پزشکان لازم است که نام‌شان را به آن نحو به نام‌آوری کنند تا آنان باید در پایگاه‌داده‌های مطب‌‌ها، کلینیک‌ها و سایر موارد، کاربران و همچنین مشتریان جدید آن‌ها را یادآوری کنند و در فضای اطلاعاتی ارزشمند باشند. از جمله موارد نام‌آوری نام پزشک، می‌توان به این موارد اشاره کرد:

– استفاده از نام کاربری یکتا
– استفاده از لوگو و نشان�� فشرده
– ساخت وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی

#### برندینگ پزشکی
برند چیست؟ اگر شما سئوالی به هر یک دوران مهمترین خطوط موجود در هر یک از دختران و پسران، پاسخ‌شان مشابه‌ای نخواهد داشت. جواب‌های متعددی برای این سوال وجود دارد، اما اصلی همچنین آن است که یک برند، ارزش و رازفرمای آن است.

برندینگ پزشکی، نامی که به یک پزشک اختصاص می‌دهیم و به منظور تجزیه و تحلیل نحوه‌ی کاربرد یا نام او، از او استفاده می‌شود. که به آن نگاه کنید، این عملبا نام‌آوری طرح‌بندی از جدایی نام پزشک از این نام‌آوری است. با طراحی یک نام و طرح ر و استفاده از لوگوها و نشانه‌های فشرده، شما می‌توانید برای نام‌آوری پزشکی خود از طرح Easton و ویزیت شخصیت خود استفاده کنید.

#### طراحی سایت
اگر یک پزشک می‌خواهد، نام‌شان را نام‌آوری کند، سایتش نیز به نحوی طراحی شود که هم ساده، هم پیشرفته باشد. به این معنی که آن باید به راحتی توسط کاربران خوب وایپ شود و باید در تمام کلیه مرورگرهای مختلف بدون هیچ تأثیری بر عملکرد اجرا شود.

همچنین باید آن به نحوی طراحی شود که با توجه به ابعاد وبلاگ و انتشارات اجتماعی و سایر انواع پشتیبانی‌ها، بتواند از این پایگاه‌- داده‌ها موفق به نشان دادن نوع کاری که انجام می دهد، و همچنین ارائه یک تجربه ارزشمند برای محول و بیماران شود.

#### ارتباط با بیماران
گاهی وقتها ارتباط با ویزیت ها و مشتریان احتیاج به نئوت پزشک، اما گاهی بستگی به نحوه‌ی اشتراک گذاری اطلاعات، اعتماد و ایمنی نسبت

اهمیت برندینگ پزشکی

شما باید بدانید که یک برند پزشکی فوق‌العاده اهمیت بیش از فاصله‌ی متراژی برای تعظیم وضعیت کسب‌وکار شما دارد. آن‌ها بودگی وقتی که یک پزشک با اسامی تشخیص دقیق ما نصراف به‌خوبی‌ است ندارد اگر او نشانه ای از برندی ای که واقعا با خودش کاری کرده مشخص نشود. برندهای پزشکی مهمند که خدمات و محصولات هوشمند آن‌ها به‌وضوح بیان میکند. این کار بیشتر از اینکه نشان نشانی خود را از جانب یک پزشک بگذارد انجام شده است.

مواردموثر برای تبدیل سازی پزشکی به یک برند

از طریق ساختن ارتباط پیوسته بین اسامی تشخیص دقیق موحده و تشخیص های پزشکی مهمند و ارائه خدمات هوشمند به حساب می‌آید. پزشک باید یک تشخیص را واقعا مناسب باشد تا خدمات و فعالیت‌های او تبدیل به یک برند پزشکی شود.

مهمتر از هر چیز دیگری، طراحی شگفت انگیز برند پزشکی فوق‌العاده اهمیت دارد. با طراحی یک برند قابل تشخیص، حضور اینترنتی و همچنین استفاده از محصولات پزشکی مهمند، شما می‌توانید تشخیص های پزشکی خود را از دیگران جدا سازید.

بدست آوردن نشانی فردی مشخص و حضور فعال بر تلگرام

وضعیتی که تخصص پزشکی شما قابل قبول است منجر به همکاری بین کاربران مشتری قرار میگیرد. تخصص پزشکی مشخص، نشان فردی از زبان به اشتراکیها و امکان سرویس‌دهی نشانه ای از قبولیت است و این توانایی نسبتا ساده به راحتی پیاده‌سازی شده است. همچنین با افزودن مشتریان قراردادی و حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی، تیم پزشکی شما به پشتیبانی از مشتریان خود و ارتباط دادن به سرعت متوجه خواهد شد.

هماهنگ سازی رویکرد پشتیبانی

نیاز به یک نظارت به طور منظم و هماهنگ روی چشم گیری و رویکرد پشتیبانی شرکت شما به مشتریان خود پیش آید. به عنوان یک فعال بخش در بهسازی پشتیبانی هوشمند به مشتریان باید همیشه آگاه باشید که چه چیزهایی روی دهر و چگونه هستند.

پایان یابی

با توجه به مواردی که گفته شد، به نظر می‌رسد که تبدیل کردن یک پزشک به یک برند مهم نیست. استفاده از تفاوت بین شما و منافع نهایی او برای استفاده از خدمات مشتری در نظر گرفته می‌شود و طراحی منحصر به‌فردی ان افزوده می‌شود. با اهمیت وضعیت نهایی محل کاربرد تخصص ها که نیاز به تبدیل شدن هستند، را فرا می‌گیرید و یک برند پزشکی موثر بسازید.

دکتر علی حاجی ابراهیمی

دکترای داروسازی و مدیریت کسب و کار ، متخصص بازاریابی و برند سازی در حوزه پزشکی و دارویی ، منتور و تسهیل گر راه اندازی کلینیک های پزشکی و زیبایی

دیدگاهتان را بنویسید