از پزشک به برند مطرح: سفری با زیست‌رایان

ه

اهداف و راه‌حل‌های مطرح کردن پزشک

پزشکان مجرب دارای توان بسیاری از نظر مهارت هستند ، هدف اصلی تبدیل از پزشک به برند مطرح اینست که پزشک بتواند نوع خاصی از کسب و کار در اختیار داشته باشد. و این به این معناست که پزشک نباید فقط به صورت تعاملی با مراجعین خود وبرای پیشنهاد ویژه‌هایی به آنها که قبلاً پزشکی از آن استفاده کرده‌اند، فعالیت داشته باشد. بلکه، اگر پزشک مطرح باشد ، می‌تواند مراجعه‌کنندگان جدید را بیابد و از طریق رسانه‌های مختلف اطلاع‌رسانی بسیارفعالی داشته باشد. همچنین ا دوستان گرامی، مهمترین راهکارها برای به تکیه بر پایه فورمالیت پزشکی و برای پذیرش مراجعه‌کنندگان واقعی به کارمطرح کردن پزشک، می‌تواند به استفاده از فناوری باشد. یکی از چالشهای اولیه که باید بر آنها تمرکز کرد عبارت است از انتشار اطلاعات پزشکی توسط پزشک از طریق فناوری‌های قدرتمند و متنوعی مانند وبسایت و شبکه‌های اجتماعی.

مزیت قابل‌دسترسی به مدیریت پزشکی

برای استفاده از مدیریت پزشکی فناوری‌های موجود، باید پزشکان از منابع فنی لازم برای ورود؛ یعنی بخش نرم‌افزار، مواد مصرفی و باتری، تسهیلات و دستگاه‌های جدید، استفاده کنند. نحوه کار و مدیریتی که با استفاده از فناوری موجود موفقیت‌آمیز است؛ بیشتر این امکان را فراهم می‌کند تا پزشکان و پیش‌بینان پزشکی ویژه شاخص‌های مختلفی برای مشتریان عزیز ارائه کنند. در واقع، سرویس‌های ده ها وALU فناور دارای ویژگی‌های بسیار زیادی هستند که کارآیی این بخش‌های فناوری ارزشمند را با افزایش راحتی و تسریع خدمات اعم از مراجعات شخصی، نوبت‌دهی، ایجاد و حذف وقت پزشکی، پرداخت موجودآوری داشته باشند.

چه نوع امکاناتی مدیریت پزشکی فراهم می‌کند؟

همه مشکلات مربوط به ارائه خدمات پزشکی موجود و نیازهای مختلف بیماران از طریق یک بخش نرم‌افزاری مدیریت پزشکی پاسخ می‌دهند. این بخش نرم‌افزاری امکانات عبوری بسیار دارد ازجمله: نکات اطلاع‌رسانی پزشکی و اطلاعات تخصصی، مدیریت نوبت‌دهی، رزورهای پزشکی، مذاکره‌های مشتریان بیمار، مدیریت موجودآوری قطعات پزشکی و مدیریت داروهای مصرفی و غیره. به همین ترتیب، پزشکان می‌توانند نتایج مشتریانشان را در وسایل اطلاع‌رسانی مختلف مانند تلگرام ، واتس‌آپ و سایر ابزار‌های ارسال فایل ارائه نمایند.

اطلاعات هوشمند از طریق پزشکی الکترونیک

هوشمندسازی اطلاعات 2.0، یک فناوری رایج و قوی است که می‌توان View پزشکی از طریق این فناوری نیز به نتیجه رسید. با استفاده از هوش مصنوعی و داده‌کاوی، فناوری هوشمندسازی اطلاعات قادر به ارائهٔ جواب‌گو‌ها برای مسئله‌ها و مفاهیمی از طریق پاسخ‌های آنالیز‌شده از داده‌های واقعی است. فناوری هوشمندسازی اطلاعات می‌تواند کمک کند تا سیاست‌های پزشکی نوآورانه هوشمند پیاده‌سازی شوند و همچنین دسترسی وحیدرضا مشتریان به پزشکان و بخش‌های مختلفی از خدمات پزشکی نیز افزایش یابد. امسال، با این فناوری در راستای اطلاع‌رسانی و افزای
ه

تشخیص نیازهای بازار

از پزشک به برند مطرح: سفری با زیست‌رایانه نیاز به یک ثبت نام موفق در بازار و ایجاد یک تجربه ی مناسب است. اشکالات مشابه برای بالقوه توسعه برندها و سوددهی از مشتریان محصول یا خدمات وجود دارد. اگر یک فرد به عنوان پزشک فعالیت می کند، فرصت دارد که نیازهای محصولی یا خدماتی را برای مناسب تر کردن کاربرد برند و ارتقای فروش پیدا کند.

افزایش کمپین‌های بازاریابی

ویژگی های بهترین و قدرتمند ترین برندها از کمپین‌های بازاریابی به وسیله اینترنت و رسانه های اجتماعی اشاره می کند. پزشک کنونی باید افزایش کمپین‌های بازاریابی با استفاده از رویکردهای دایمی و ساختارهای هدفمند خاص را انجام دهد. مثلاً می توان با تجزیه و تحلیل نظرات مشتریان، نمایش تصاویر و ویدئوهای فوق العاده، ارسال پیام هوشمند و استفاده از نشانه تبلیغاتی ببینید چگونه می توان کمپین‌هایی با بودجه کم را برای مشتریان طراحی کرد.

ارائه محصولات اختصاصی و فناوری بروز

اگر پزشک هم‌زمان از فناوری های بروز استفاده کند می تواند منابع مختلفی برای فروش محصولات و ارائه خدمات اختصاصی فوق فروش، شامل استفاده از سایت های دنیا بپردازد. محصولات مخصوص کاسیو و پروژه هایشوریت و دیگر فناوری‌های بروز کمک می‌کند که بازار فعالیت نماید، نه تنها برای بهبود مشتریان و بالا بردن عملکرد و افزایش فروش، بلکه برای ایجاد رابطه‌های بیشتر و قدمت پذیری بین دو بازاریک.

معرفی برند بنا به سبک زندگی

در عین حال، معرفی برند روش های نوینی را ، همچون استفاده از سبک زندگی یا سرگرمی های انسانی و تجربیات، نیز به عنوان بطور مؤثر یک منبع است. استفاده از مردم عام و مشتریان به عنوان سریعترین نحوه برای معرفی برند نیاز است. پزشک باید به روشهایی برای توسعه علاقه و سرعت افزایش شهرت برند جستجو کند.

دکتر علی حاجی ابراهیمی

دکترای داروسازی و مدیریت کسب و کار ، متخصص بازاریابی و برند سازی در حوزه پزشکی و دارویی ، منتور و تسهیل گر راه اندازی کلینیک های پزشکی و زیبایی

دیدگاهتان را بنویسید